Jak změnit krmivo

To nejdůležitější, co můžete pro zdraví vašeho pejska udělat, je dobře ho krmit a věnovat mu čas. S tím prvním vám můžeme pomoci.

Krmivo pro vašeho pejska by mělo být z kvalitních surovinplné hodnotných živin, ale i chutné. A právě takové je krmivo MyDr.Dog.

Možná se někteří z vás obávají přechodu na jiné krmivo, ale při dodržení jednoduchých pravidel to zvládnete jak u dospělého pejska, tak u štěněte.

Opravdu se není čeho bát. Pojďme si tedy jednoduše vysvětit, jak na to.

Určitě není dobré vyměnit krmivo najednou tak, že zcela nahradíte stávající krmivo krmivem novým. Tím se často dostaví nechutenství a zažívací potíže. Ideální je nové krmivo postupně přidávat ke stávajícímu. Nejdříve přidejte ¼ nového do ¾ původního, po 3-4 dnech můžete krmit již ½ na ½  a po dalších 3-4 dnech už bude mít převahu nové krmivo v poměru ¾ ku ¼ . Po 7 až 10 dnech již můžete krmit jen novým krmivem.

Je velmi důležité celou dobu sledovat, zda-li váš pejsek přijímá stravu rovnoměrně, pravidelně se vyprazdňuje a nemá průjem (1-2 denní řidší stolice nebo dočasná plynatost při změně krmiva není problém). Pokud víte, že váš pejsek trpí alergií nebo má intoleranci na nějaké složky krmiv, vždy si důkladně přečtěte složení.

Jestliže jste si pořídili štěně, určitě nejdříve vyčkejte, až si zcela zvykne na nové prostředí. Přesun je pro něj velký stres a může být doprovázen nechutenstvím a průjmem, nebylo by tedy vhodné ještě změnit krmivo, na které je zvyklé. Jakmile se u vás zabydlí, můžete začít případnou změnou krmiva.

Při tomto procesu si samozřejmě můžete pomoci i pamlsky, které by měly být stejně kvalitní jako krmivo.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné